Thursday, August 18, 2011

what's your embarrassing moment ? XD



today......
aku spend time aku duduk di luar kelas
SEBAB.........................
cikgu aku KICK aku kluar 
tp bukan aku sorg la..nk mampos
aku sorg? MALU kot..
aku......KAMI kne KICK sbb
masok kelas lmbt...kami msok
kelas lmbt ada sbb la...
kami pg surau bc Al-Quran..
besalah bulan posa ni...xbleh mkn tym rehat..
kne pg surau la kumpul pahala...haha
kami naik je dh kena maki...
AKU PON XMAU DOK DLM KELAS HG la...
asyik nk lepas geram kt org je...
hg ingt kami ni pg mrayau ke haa..sbb tu
msok kelas lmbt?
xpe..sabar je...
tp SYOK jgk dok luar..
bukan slalu kna dok luar an...
ms tym dia nk kuar lnsong x pndang kami..
arhh...kesah pa...
haa...ni la yg best ni...
dia jalan je kluar pntu kelas aku
diaa......JATUH!!!!!!!!!! XD
*aku gelak smbil toleh ke arah lain*
tu la....hg bg denda kt org yg x besalah...
haH! amek hg kena balik!
padan muka !
XD
XD
XD

No comments:

Post a Comment